Вирізка із книги "GoF Design Patterns - with examples using Java and UML2" by: Benneth Christiansson (Ed.) Mattias Forss, Ivar Hagen, Kent Hansson, Johan Jonasson, Mattias Jonasson, Fredrik Lott, Sara Olsson, and Thomas Rosevall. License: Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License.
Визначення
Патерн Фабрика (Factory Pattern) надає шлях використання екземпляру як об’єктну фабрику. Фабрика може повертати екземпляр одного з декількох можливих класів (у ієрархії класів), в залежності від заданих даних.
Де використовується:
Визначення
Патерн Фабрика (Factory Pattern) надає шлях використання екземпляру як об’єктну фабрику. Фабрика може повертати екземпляр одного з декількох можливих класів (у ієрархії класів), в залежності від заданих даних.
Де використовується:
- Коли клас не може передбачити, який об’єкт, якого класу потрібно створити
- Ви хочете вказати, екземпляр якого клас хочете створити
- Коли ви маєте класи, які походять від одних і тих же класів, або ж класи, які ділять один інтерфейс. Тобто, методи у екземплярів цих класів одні і ті ж самі і можуть використовуватися взаємозамінно.
- Коли ви хочете ізолювати клієнта від актуального типу, що ініціалізується.