вівторок, 26 серпня 2014 р.

Вибір подальшого шляху (MindMap)

Написанню даної замітки посприяла стаття "Роздоріжжя навколо нас".

Постійно приходиться нагадувати собі що головне, а що другорядне. Хочеться багато чого освоїти, проте реально приходиться зосереджуватися на найбільш актуальному і потрібному для себе в даний час. Вирішив якось промалювати свою інтелект карту в яких напрямках рухатись дальше. В результаті вирішив що краще розділити на декілька невеличких, але основних. У мене вийшло аж 4 основні інтелект карти: Англійська, Математика, Програмування, Java (як підкарта програмування). У перших трьох розгалужень не так і багато, а ось Java вийшла доволі розкішна:) Постарався представити те що я освоїв, але ще варто закріпити знання, або уже почав освоювати, або збираюсь освоїти найближчим, або ж просто є велике бажання в майбутньому освоїти (як то Android SDK). Результат того, що накидав десь за хвилин 20-ть:

Java - My Mind Map

Можна звичайно деталізувати безкінечно, так у Java EE багато цікавого чого хотілось б освоїти, але поки що зобразив як на мене основне.

2 коментарі:

  1. Ну з такою кількістю DevTools я б не розбирався, можна ж і в блокноті писати. :) Інша справа - навігація по коду, але там одне IDE мало б справитись.

    А Maven - варто було б і не Java розробникам, шкода що часу на то нема.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я колись починав з блокнота:) потім перейшов до блокнотів з підсвіткою синтаксису, далі перейшов на блокнот який може запускати компілятор, дебагер і перехоплювати вивід:) В результаті плюнув і перейшов на нормальні IDE:) IDE все ж економлять час і то значно, особливо корисні різні плагіни для IDE при програмуванні під веб, зокрема які допомагають зручно за допомогою форм, а не вручну правити різні файли xml конфігурації, автоматично можуть згенерувати певні методи із зразками коду т.п. А щодо кількості, то впринципі IDE всі схожі, мені просто цікаво порівнювати їхні можлиості, щоправда до IDEA ніяк не доберусь:). Думаю колись статтю порівнняння написати більш професійніше ніж ті що я зустрічав. Хоча спори про найкращу IDE будуть вічні, як суперечки про найкращу мову програмування:)

      Видалити